Fenty Skin: gender inclusive skin care by Rihanna
20-07-2020 • Fashion, LifestyleNa het grote succes van Fenty Beauty kon een skincare-lijn van Rihanna natuurlijk niet uitblijven. De geruchten deden al langere tijd de ronde, maar Fenty Skin is nu eindelijk officieel aangekondigd. De huidverzorgingslijn van Rihanna is beschikbaar vanaf 31 juli en de eerste campagnevideo met A$ap Rocky en Lil Nas X is inmiddels gelanceerd. De boodschap is duidelijk: Fenty Skin is een gender inclusieve huidverzorgingslijn, want skin care is voor iedereen.
Afgelopen week verscheen er onverwachts een nieuwe pagina op de website van Fenty Beauty, het make-up merk van Rihanna. Op die pagina werd officieel Fenty Skin aangekondigd. Het merk positioneert zichzelf als ‘the new culture of skincare’. Dit zien we terug in de nieuwe campagnevideo waarin Rihanna, A$ap Rocky en Lil Nas X chillen aan de rand van het zwembad. De zon schijnt en hun huid straalt. Skin care is gender inclusive, voor iedereen. Volgens Rihanna verdient iedereen het om een mooie huid te hebben. Rihanna is al een tijdje met Fenty Skin bezig. ‘Ik werk al meer dan twee jaar aan @fentyskin, perfectioneer formules en creëer verpakkingen die goed zijn voor onze planeet’, schreef Rihanna onder een Instagram-post. ‘Alles begint met de basis, je huid, en we weten allemaal hoe geobsedeerd ik ben met een mooie, gezonde huid – dus of je nu make-up wilt dragen of helemaal geen make-up, er zit altijd een stralende huid onder.’ Voor nu zijn er drie producten van Fenty Skin’s bekendgemaakt: de Total Cleanser, de Fat Water Toner en de Day Cream with SPF.